Läsarrekord!

Åhhh vilken mysig förmiddag och lucnh det varit idag =) Melvin fick finbesök av sina kompisar Wille & Mira! Ja, mira är en ny kompis för Melvin men de verkade ju gilla varandra ändå!!! Wille och Mira hade fullt ös här hemma med Melvins leksaker och även katternas leksaker!! Det är så härligt med de små liven...ja de är ju stora jämfört med Melvin då de är drygt 1 respektive 1,5 år gamla men så mysigt när de springer och kryper runt här hemma! Visst är det alldeles underbart med Melvins alla framsteg, men jag kan inte låta bli att längta lite efter att han kan börja ta sig framåt han också =) Melvin iaktog sina kompisar väldigt noga när de lekte, och var på gott humör!! Lite trött mellan varven så då var det mest mys i famnen annars satt han i knät och spejjade på vad kompisarna pyssla med!!
   Jag, Jenny och Sara hann med o babbla lite strunt mellan varven man kollade vad kidsen pyssla med! De kom hit med sallads-lunch och massor av härlig energi!! En toppen förmiddag som sträckte sig över lunchen också fram tills alla 3 kottar var trötta! Melvin deckade när de åkt hem och jag gissar faktiskt att både Mira och Wille också gjorde det... TACK för idag kära ni!!!

Nu till något jag faktiskt tycker är riktigt skojsigt för egen del =) Igår hade jag läsarrekord här i bloggen!! Ni kära bloggläsare var hela 95 unika besökare!! Det är ju helt galet skojsigt!! Tack tack, kul att ni läser. kommentera gärna om det är något ni undrar över eller om det är något ni vill höra med om, etc!

Melvin ligger fortfarande och sover med sin gosfilt här på fällen i soffan och jag gjorde mig en kopp te precis innan jag börja skriva som jag ska ta o njuta av och bara känna lugnet för en liten stund! Sover Melvin fortfarande då jag druckit mitt te så ska jag ta o börja klistra in bilder i det album som ska bli Melvins första babyalbum!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0