Kusin vitamin på besök!!

Yes, så har äntligen veckan kommit!!! Veckan då Hanna är på besök hos min lilla familj här i Uppsala. Vet inte hur många gånger vi pratat om att hon ska komma och hälsa på....och om jag inte är helt fel ute så är det  5 år sedan hon var och hälsade på mig tillsammans med mamma. Det är kanon mysigt!! Hanna stannar till fredag så vi kommer hinna med mycket mys =)
   Igår när vi kom hem från Arlanda vid halv8 så var det bara soffmys hela kvällen. Melvin var lite sådär på mitt emellan humör under kvällen, dels hade han sovit mkt i bilen när vi åkte till o från Arlanda så han var inte det minsta intresserad av o sova. Samt att Melvins dag var i största allmänhet lite kajko. Insåg att det var matmängden som behövde justeras. Han blev liksom skogstokig och var vrålhungrig efter bara 2-3 timmar. Det började natten till i söndags då han helt plötsligt (efter att ha sovit långa nätter i en vecka) började vakna sådär varannan var tredje timme. Så fortsatte det även dagtid och han fick ingen ro att sova eller nåt.
   Så igår kväll 22.30 fick han första måltiden med lite mera mat och det har verkligen gjort susen! Han somnade efter att han ätit klart och sov till klockan 05.55 imorse!!!! Han somnade om igen vid 06.35 efter att han ätit sin "frukost" och sover ännu. Eller ja, jag har börjat höra han nu att han ligger o småknorrar lite så han är väl på uppvak. Stora och duktiga killen!! 9 veckor idag dessutom <3

Idag ska jag, Hanna och Melvin bege oss en vända till stan är det tänkt =)

Men nu ska jag ta upp sonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0