Kaos i huvudet.

Just nu är det kaos i mitt huvud. Därav det dåliga bloggandet.

Allt lutar mot att vi måste omplacera alternativt avliva Bamse. Han kissande i vår säng blir bara värre och värre. dock pratade jag med Bamses uppfödare idag och hon berättade att Bamses pappa gjort samma sak, men då han fick flytta så försvann det på direkten. Så är det någon av mina kära bloggläsare som har någon när och kär som skulle kunna tänka sig ge vår älskade Bamse en ärlig chans så hojta till. Kravet är att det är vuxna personer som inte har eller tänker skaffa barn. Detta då problemet uppkommit sedan jag blev gravid.
   hojta till om ni vet någon. Skulle det mot förmodan inte avta vid omplacering så måste vi då låta honom somna in. Det skulle inte kännas riktigt rättvist att låta honom somna in utan att ha försökt omplacera honom.

Usch och fy, detta är en mardröm som blivit sann.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: hanna

ojjdå :( då får vi hoppas att ni hittar ett bra hem till honom snart!

2011-11-12 @ 20:20:44
URL: http://hhhanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0