Fredagsmys!

Igår skedde det. Vi var och köpte oss en Feilway att sätta i eluttaget i sovrummet. Kopplade in den så fort vi kom hem och "peppar peppar ta i trä" har det inte hänt några olyckor den gångna natten och inte heller på hela dagen idag trots att sovrumsdörren har varit öppen och jag inte alls har haft möjlighet att kolla så mkt. Men vi tycker iaf att vi märker att det är en liten lugnare Bamse. Han skrek knappt någonting inatt och idag har han varit väldigt lugn och harmonisk! Så håll tummarna nu framåt att detta verkligen kan hjälpa vår lilla Bamse, han är ju bara drygt 6 år. Han har ju en herrans massa år kvar att kunna leva och må bra =)

Då vi ändå var ute och for igårkväll så tog vi en liten tur till Magnus föräldrar så Melvin fick träffa farmor o farfar o vice versa. Melvin visade sig från sin bästa sida och babblade så med dem! Även en liten puss fick han av dvärgcollien Zelda som var riktigt duktig o lät bli o skälla! Hihi dock blev farmor nöjd när Melvin visade lite humör då mössa och jacka skulle på. Farmor tycker att Melvin är lite för snäll :P dvs att han skriker lite för lite.

Idag har Jag och Melvin dammat och städat mitt o Magnus sovrum =) Bytte ut lite ljuslyktor o smått o gått och lite typiskt mig så insåg jag även då att jag vill ha nya gardiner där inne. Hmmm, nu måste jag ju komma på vad för gardiner jag vill ha! Annars har det varit en lugn dag. Vi har nyss ätit hembakad pizza som Magnus laga :) Nu har vi chipsdippan på kylning och chipsen i en skål på soffbordet. Magnus ska följa Leksand på S24 och så blir det Idol på tv-burken!!! Så nu säger jag bara.... FREDAGSMYS med familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0