Febern fortsätter....

Ja det där jag skrev igår om att jag hoppades att Melvin inte skulle få någon feber av vaccinationen kunde jag ju glömma. Det var en gnällig son hela dagen igår som inte alls ville ligga o leka eller nåt utan bara skrek o skrek. Tillslut fick vi i honom mat och både han och jag somnade på min och Magnus säng efter det och sov i 2h =) När vi vaknade så hade febern kommit som ett brev på posten på Melvin =( Sedan dess har han haft feber...mer eller mindre beroende på alvedonen i kroppen. Men tack o lov så sov han bra inatt iaf. Men idag på dagen har det åter igen varit en ganska knölig dag för lilleman. Han har inte ro att ligga i babygymmet och vill inte sitta i babysittern heller nå speciellt (mer än den 1h han lyckades sova där i förmiddags!) Nä han vill mest vara i famnen och mysa och sover från o till hela tiden. Stackars liten. Nu vill jag ha en 100% frisk liten kille igen!!! Den där glada lilla killen som vi är vana vid att ha!!

Idag så säger vi ett STORT grattis till min svägerska Nettan som fyller år =) Hipp hipp hurra på din födelsedag!!! (presenten levereras vid jul!)

Även Melvin får sig ett litet grattis idag! Det är hans 3 månaders dag idag!! Hurra hurra för lillkillen också! <3

Nu ska det blir middagstajm här hemma, kanske rent av får bli mat framför tv;n för bara om några små minuter är det premiär för den här säsongens skidskytte!!! Jag tycker det är kanonskoj medans Magnus tycker det är tråååk. Tycker det är jag som får bestämma över tv:n nu, för Magnus ska iväg o jobba om ca 1h. De tycker jag e tråååk.


Kommentarer
Postat av: Sara Naess

Ååå Grattis söta Melvin! Hoppas han kryar på sig snart! Kram kram

2011-12-01 @ 09:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0