Dags för sängen men först....

...lite snabbt bloggande!!!

Magnus håller på att natta Melvin! Blev ett sent sista mål mat för honom ikväll =) Han drog liksom ut på tiden redan innan ikväll. Men vad gör det idag...vi sysselsätter oss med vårt yatzy. Tyvärr så har Magnus kommit ikapp mig nu och det står 5 - 5 i matcher. Hanna är tappert med och kämpar med oss!! Hon hälsar att hon kommer ikapp imorn!

Jag och kusinvitamin har det bra! Igår var det som sagt en tur till stan som var på menyn! hittade det vi sökte och sen fixade typ Hanna middag då lillM inte riktigt var på humör. Han  gick med på att sitta i babybjörnen men så fort jag stod still så blev han lite missnöjd. Idag körde vi omvända roller. Hanna myste med Melvin och jag lagade mat. Vart håller då Magnus hus.. Jo han jobbar.

Imorn är nog min och Hannas plan att bege oss till en mataffär för att handla så Magnus kan fixa hemmagjord pizza åt oss alla till middag :) Idag har vi varit lite lata,vi har inte ens varit utanför dörren. Men mysigt det har vi!!

Nu ropar sängen...mina ögon går i kors!

Krustin - dagen nya ord! Magnus definition på vad Hanna är till Melvin!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krustin = kusin och vilket mer ord? Står still i skallen här =)

2011-11-03 @ 05:36:37
URL: http://livetsomfia.blogspot.com
Postat av: sara

Jadu! Den frågan har jag inget svar på, var Magnus som kasta ur sig ordet igår kväll =)

2011-11-03 @ 12:33:17
URL: http://den här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0